For over 10 years I’ve been developing and playing Location Based Games with groups in my event company Living Story. In 2010 I started Tempeest together with 4 other companies, focusing on pervasive games. In 2013 we launched Lost in Time. Together with DoornRoos imagineers, I developed The Nature Game in 2016, together with Danny van der Voorden and Karen Sikkema from Oliv Games, who …
Serious Games & Game Based Events
Bij Living Story maakte ik, behalve TeamGames, ook grote serious games voor opdrachtgevers die specifieke kennis, een bepaalde mindset of ervaring wilden overdragen aan een grote groep medewerkers, met een zo groot mogelijke impact in een zo kort mogelijke tijd. Ocean Race | Groot opgezette TeamGame over verbinding en communicatie. (Unilever) Culture Shock | Serious Game over Internationale Business Etiquette en (bedrijfs)cultuurverschillen (Unilever) …
Gamification concepts for Retail
Voor Retail Reality heb ik formulebrede campagnes gemaakt, gericht op vergroting van klantgerichte / commerciële activiteiten van winkelmedewerkers. In The Hunt, geïnspireerd op ’s wereld eerste Internet Reality TV crossover De Hunt, hebben winkelmedewerkers van grote retailketens de missie om de Mystery Man te ontmaskeren. De Mysteryman reist gedurende een periode van 6-8 weken door Nederland en bezoekt dagelijks winkelfilialen. Élke klant …